تم تولد پری دریایی

تم تولد پری دریایی-سروکیدز




پری دریایی کوچولو، فیلم کلاسیک دیزنی است که مورد علاقه بسیاری از افراد است. همچنین تم تولد پری دریایی در میان دختران طرفداران فراوانی دارد و فوق العاده است. با برنامه ریزی برای تولد پری دریایی خود، مهمانی اقیانوسی سرگرم کننده ای ترتیب دهید و زیباترین تولد پری دریایی را در زیر دریا برگزار کنید. تم رنگی دریای عمیق شما به رنگ های بنفش، آبی، لاجوردی، سبز دریایی و بسیاری از زرق و برق آغشته می شود. با ستاره های دریایی، صدف های دریایی، اسب های دریایی، نهنگ ها و کوسه ها محیط تولد را تزیین کنید. ما دعوت‌نامه‌ها، بنرها، بادکنک‌ها، لباس‌ها، کیک‌ها و طرح‌های کیک و کاپ کیک‌ها را گرد هم می‌آوریم و به شما در برنامه‌ریزی جشن ویژه دخترتان کمک کنیم.

تم تولد پری دریایی - سروکیدز

ایده های تم تولد پری دریایی

در زیر لیست کاملی از ایده های تم تولد پری دریایی است. این ایده ها به شما امکان فراهم آوردن موارد مورد نظر را براساس بودجه و علاقه مندی شما می دهد.

1. دعوتنامه تم تولد پری دریایی

اولین قدم برای برنامه ریزی تولد با تم پری دریایی را با دعوت نامه ای زیبا بردارید.

2. بنر پری دریایی

بنر زیبا و دست ساز پری دریایی، زیبایی و جذابی را به مهمانی شما می بخشد. برای این کار دُم پری دریایی بنفش، آبی و طلایی را از مقوای براق بسازید و آن را با نخ های کنفی به دیوار آویزان کنید. پری دریایی کوچک، فقط یک پری دریایی معمولی نیست. او شاهزاده خانم است! برای اینکه دختر شما احساس سلطنت کند، بنر پری دریایی را برای این مراسم سلطنتی ببندید.

3. بادکنک های پری دریایی و دوستان

این بادکنک های سرگرم کننده به جشن تولد شما شادی و طراوت می دهد.

4. کیک پری دریایی

یک کیک منحصر به فرد و با جزییات زیبا است. روی کیک های رنگارنگ، رویه کیک آریل و دوستان را به چند کیک کوچک اضافه کنید. اگر تمایل به درست کردن کیک دارید، آن را به شکل دم پری دریایی طراحی کنید تا با تم مطابقت داشته باشد.

5. لوازم تولد پری دریایی

یک پک جادویی بسازید و هر فضایی را به دنیای رنگین کمانی زیر آب تبدیل کنید. غذای مهمانی رنگارنگ درست کنید و با لوازم تولد پری دریایی از قبیل بشقاب های پری دریایی و صدفی درخشان، سِرو سرگرم کننده ای را فراهم نمایید.

6. تزیینات با ستاره دریایی و صدف

میزهای هدیه و شام و کیک خود را با ستاره های دریایی و صدف های دست ساز و رنگ آمیزی شده و یا خریداری شده تزئین کنید.

7. دامن دم پری دریایی

این دامن پری دریایی پولکی آماده مهمانی است! این دامن برای نوزادان، کودکان نوپا، کودکان، دختران و بزرگسالان ساخته شده است! شما یا دخترتان دوست دارید این لباس را بپوشید. شما می توانید مانند یک پری دریایی احساس کنید و همچنان بتوانید در اطراف قدم بزنید.

8. جعبه های دم پری دریایی

با جعبه های دم پری دریایی در ایده های تم تولد پری دریایی شیرجه بزنید. این جعبه‌ها با شکل سرگرم‌کننده و رنگ نقر‌آبی براق‌شان، جلوه بی نظیری به مهمانی شما می بخشند. به مهمانان پری دریایی کوچولو، جعبه ای پاپ کورن یا آب نبات بدهید و خوراکی به یاد ماندنی‎ در خانه داشته باشید.

9. امواج

با افزودن یک پارچه موج دار شده به دور میز خود، برای جلوه سه بعدی، امواج را در جشن تولد پری دریایی کوچک خود بگنجانید.

10. زیر دریا

پری دریایی کوچک کجا زندگی می کند؟ البته زیر دریا! نوارها و ربان های(استریم ها) کاغذی را بپیچانید و به دیوار بچسبانید و برش‌های ماهی را در بین جلبک دریایی اضافه کنید تا به غواصی در اعماق دریا بروید. همچنین توانایی تزیینات با تم اقیانوس را دارا هستید. دقت کنید که هنگام خرید تزیینات تم تولد پری دریایی،رنگ های انتخابی شما آبی تیره یا رنگ های اقیانوسی باشند.

11. آب دریا!

یک پارچ شیشه ای را با نوشیدنی که از پودر شربت میوه ای آبی تهیه می شود پر کنید و روی آن برچسب «آب دریا» بزنید که پری دریایی ها و مهمان ها نوشیدنی خاصی داشته باشند.

12. تاج پری دریایی

فراموش نکنید که آریل شاهزاده خانم است، بنابراین او به تاج نیاز دارد. در تزیینات تم تولد پری دریایی برای بچه‌ها تاج خریداری نمایید. البته شما قادر هستید لوازم لازم برای ساخت آن را تهیه نمایید و از خود آنها بخواهید که آن را درست کنند. این کار باعث می شود دختر شما احساس بهتری داشته باشد و خلاقیت خود را کشف کند و تاج‌ پری دریایی خود را سفارشی کند. از چسب، تزئینات صدف دریایی، مانند ستاره دریایی و صدف، و هدبند استفاده کنید که می تواند کاملا با تم مطابقت داشته باشد.

13. بشقاب، دستمال و لیوان

بشقاب‌ها، دستمال‌ها و فنجان‌ها مهمترین لوازم مهمانی هستند. میز را با تنظیمات مکان برای هر کدام از لوازم بچینید.

14. بادکنک ها

بادکنک های آریل از نمادین ترین تزیینات تم تولد پری دریایی است.

15. تیوپ های استخر

اگر می‌خواهید یک مهمانی استخر برگزار کنید، تیوپ های استخر با تم پری دریایی یکی از ضروریات هستند. در غیر این صورت، اگر جشن تولد شما در خانه هم برگزار شود، تیوپ ها هنگام عکس گرفتن جلوه بسیار خوبی می‎سازند.

پک تم پری دریایی

اگر تهیه همه موارد گفته شده در بالا برای شما مقدور نیست، برای اینکه تم تولد پری دریایی را به مهمانی خود ببخشید، پک تم پری دریایی را خریداری نمایید. پک تم پری دریایی شامل کلاه، لیوان، بشقاب، کارد و چنگال، ظرف پاپ کرن، کلاه و تاج است.

جمع بندی

آریل، پری دریایی کوچک، دارای داستانی الهام بخش است. سال هاست که بسیاری از دختران را شیفته خود می کند. حالا وقت آن است که تزیینات و ایده های تم تولد پری دریایی را انتخاب نمایید. امیدوار هستیم که پس از خواندن این مقاله، ایده های جشن تولد پری دریایی کوچک را جمع آوری کنید و از برنامه ریزی و میزبانی این رویداد لذت ببرید. از جشن تولد فرزند یا یکی از عزیزان خود با پک تم پری دریایی کوچک بهره ‎مند شوید. برای ایده‌های خارق‌العاده بیشتر درباره مهمانی‌ها و ایده‌های هدیه، از سایت ما سرو کیدز www.sarvkids.com  دیدن فرمایید.

سوالات متداول تم تولد پری دریایی

پری دریایی کوچولو، فیلم کلاسیک دیزنی است که مورد علاقه بسیاری از افراد است. همچنین تم تولد پری دریایی در میان دختران طرفداران فراوانی دارد و فوق العاده است.

 برای اینکه تم تولد پری دریایی را به مهمانی خود ببخشید، پک تم پری دریایی را خریداری نمایید. پک تم پری دریایی شامل کلاه، لیوان، بشقاب، کارد و چنگال، ظرف پاپ کرن، کلاه و تاج است.

دیدگاهتان را بنویسید