سرویس خواب کودک

سرویس خواب کودک - سروکیدز

سرویس خواب کودک به طور معمول، شامل تخت خواب کودک، میز کنار تخت یا پاتختی، و کمد ارائه می شود. برخی از سرویس های خواب کودک با قفسه کتاب برای کتاب ها و اسباب بازی های کودکان نیز همراه هستند. خرید سرویس خواب راحت تر از خرید همه موارد به طور جداگانه است. سرویس خواب کودک خرید مهمی برای فرزند شما است، زیرا کودکان وقت زیادی را در اتاق خود سپری می نمایند و ممکن است سال ها برای کودک شما مورد استفاده قرار گیرد. از بزرگترین دغدغه های والدین خرید سرویس خواب است که نُقلی و خاص و زیبا باشد. با توجه به حساسیت و نیازهای کودکان در هنگام خرید سرویس خواب کودک به دقت و وسواس بیشتری نیازمند هستید. یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید سرویس خواب با آن روبرو هستید، این است که شما قادر هستید به طور انحصاری فقط قطعاتی را خریداری نمایید که خواهان آن هستید. شما می خواهید سرویس اتاق خوابی را انتخاب کنید که در تمام دوران کودکی آنها ماندگار باشد. از میان انواع سرویس خواب، برخی ممکن است ظاهر و احساسی مدرن را به تصویر بکشند، در حالی که برخی دیگر از تم سنتی‌تری پیروی کنند. سرویس خواب های کودک و نوزاد یکی هستند، فقط نوع تخت ها و سایز آنها مختلف است.

سرویس خواب کودک-سروکیدز

ویژگی های سرویس خواب کودک

اگر در حال خرید سرویس خواب کودک هستید، تصمیمات زیادی را لازم است که زودتر بگیرید که به محدود کردن گزینه های شما کمک می کنند.

در اینجا چند سوال وجود دارد که قبل از انتخاب سرویی خواب کودک خود در نظر بگیرید:

  • آیا می خواهید فرزندتان در یک تخت تک نفره یا کامل باشد؟
  • آیا طرح خاصی است که شما آن را ترجیح بدهید؟
  • آیا به دنبال سرویس خواب برای کودک نوپا هستید؟
  • آیا در پی خریداری سرویس خواب کودکی هستید که صرف نظر از قیمت، با کیفیت و بادوام است و سال های مدیدی را برای کودک شما کار می کند.
  • ترجیح می دهید ست اتاق خواب شما از چه موادی ساخته شده باشد؟ برخی از گزینه ها عبارتند از چوب، ام دی اف، فلز و روکش.چوب ام دی اف از رایج ترین، سبک ترین و بهترین انواع چوب است که در صنعت سرویس خواب کودک از آن استفاده می شود.
  • انواع سرویس خواب کودک برای پسران و دختران را خواهید دید که شیک، خوش ساخت و کاربردی هستند. از میان آنها، گزینه‌هایی را انتخاب نمایید که دارای فضای ذخیره‌سازی مانند تخت‌خواب‌های پلت‌فرم با کشوهایی در زیر آن‌ها هستند، یا تخت‌های قفسه‌ای را انتخاب کنید که دارای قفسه‌بندی اضافی در قسمت سر تخت هستند. همچنین انواع مختلفی از سرویس خواب را پیدا می کنید که برای لباس‌ها، کتاب‌ها و اسباب‌بازی‌های کودک شما مناسب است.
  • تخت های دوطبقه باعث صرفه جویی در فضای کف می شود. آنها برای بچه هایی که در یک اتاق مشترک هستند گزینه مناسب و مقرون به صرفه ای است.
سرویس خواب کودک - سروکیدز

انواع سرویس خواب کودک ​

سرویس خواب دو نفره و کامل برای کودکان

همانطور که کودک شما رشد می کند، به مبلمانی نیاز دارد که نیازهای همیشه در حال تغییر او را برآورده سازد. از کودکان نوپا تا نوجوانان، سرویس خوابی که فرزند شما استفاده می کند می تواند به آنها کمک کند که زندگی بهتر و راحت تری داشته باشند. از سبک های جذاب گرفته تا طرح های همه کاره و جاودانه، به طور قطع، سرویس خواب مناسب فرزندتان را کشف خواهید کرد. هنگام انتخاب قطعات سرویس خواب برای اتاق کودک، مهم است که مطمئن شوید که همه موارد مورد نیاز را دارا هستند.

 

چند سوال مهم هستند که لازم است هنگام جستجوی سرویس اتاق خواب کودک بپرسید، مانند:

  • چقدر فضای ذخیره سازی لازم است؟ بسته به تعداد لباس ها و اسباب بازی های فرزندتان، ست های اتاق خواب بچه گانه دو نفره و کامل با فضای ذخیره سازی مخفی زیر تخت و همچنین کمدها و صندوق های جادار با کشوهای زیاد را برای سازماندهی عالی امتحان کنید.
  • فرزند شما چه سبکی را ترجیح می دهد؟ ست های اتاق خواب کودک نشان دهنده شخصیت کودک شما است. از نمونه های پر زرق و برق برای دختران نوجوان و از سرویس خواب های رنگارنگ برای کودک نوپا و کودک دبستانی بهره مند شوید.
  • به چند تکه از سرویس نیاز دارید؟ بسته به اندازه اتاق آنها، ممکن است بخواهید ست های اتاق خواب دو نفره و کامل بچه ها را انتخاب کنید. این گزینه به شما امکان می دهد فقط مواردی را امتخاب نمایید که به آنها نیاز است و مانع زیاده روی شما می شود.

اتاق خواب رویاهای کودک خود را با سرویس خواب زیبا بسازید. تختخواب با انباری مخفی انتخاب کنید که کودک شما فضای زیادی برای مخفی کردن اسباب بازی ها، لباس ها و لوازم جانبی خود داشته باشد. یک تخت با یک قفسه کتاب تعبیه شده روی سرتختی برای کتاب ها و وسایل کلکسیونی عالی است. مبلمانی را انتخاب کنید که می توانید شخصاً آن را پیکربندی کنید تا کودک شما فقط قطعات مبلمانی را که برای یک اتاق خواب زیبا و کاربردی نیاز دارد، داشته باشد.

بچه‌ها سریع بزرگ می‌شوند و حتی سریع‌تر از سرویس خواب بزرگ می‌شوند. اگر به دنبال جایی برای خرید سرویس خواب برای فرزند خود هستید، این امکان برای شما عزیزان موجود است که در سایت سرو کیدز مجموعه گسترده ای از سرویس های  اتاق خواب کودک را پیدا کنید که متناسب با هر سبک، شخصیت و فضایی است. فرقی نمی‌کند به دنبال تخت‌های دوطبقه، تخت‌های کتابخانه دار، پانل، سکو یا تخت‌های روکش شده باشید، نمونه های بسیاری را در اینجا خواهید یافت. خواب بخش مهمی از زندگی کودک شما است. خرید سرویس خواب کودک مناسب، اتاق خواب کودکان شما را به مکانی امن برای استراحت تبدیل می کند. چنین مجموعه ای همچنین محیطی پر شور برای سرگرمی، مطالعه، گوش دادن به موسیقی و رویاپردازی آینده را فراهم می سازد. اتاق کودک همیشه برای والدین یک چالش است. مجموعه ست های اتاق خواب با اندازه کامل ما برای کودکان شامل چندین سبک در انواع مختلف است که با نیازهای کودک شما و همچنین سبک زندگی و بودجه شما مطابقت دارد.

جدیدترین مدل سرویس خواب کودک

همانطور که کودک شما بزرگ تر می‌شود، یک سرویس خواب کودک جدید به محیط اتاق او رنگ و روی تازه ای خواهد بخشید. طبق نظر متخصصان کودک، زمانی که فرزند شما توانایی رفتن به تخت خودش را داشت اجازه بدهید در انتخاب سرویس خواب کودک، همفکری کند. جدیدترین مدل های این محصولات به طور معمول، طی تبلیغات اطلاع رسانی و معرفی می‌شوند. معمولا رنگ سال را نیز می‌توانید یکی از ملاک های خود در این زمینه قرار دهید. مشاهده کاتالوگ های برند های مختلف و حتی بازدید از شوروم های مرتبط و گوناگون ایده های مختلفی به شما خواهند داد. تهیه ی جدیدترین مدل سرویس خواب کودک به شما این فرصت را خواهد داد که به صورت مدرن، اتاق کودک را دکوراسیون و چیدمان کنید. همیشه یک چیدمان مدرن، جلوه ای جدید به محیط خواهد داد با این حال برخی مدل سرویس ها، هیچگاه جذابیت اولیه خود را از دست نداده و همواره پر فروش بوده اند. 

خرید اینترنتی سرویس خواب کودک

برای خرید اینترنتی سرویس خواب کودک، امروزه امکانات خوبی در اختیار مشتریان قرار گرفته است. به طور مثال می‌توانید به جست و جوی لوازم سرویس خواب به صورت جداگانه بپردازید و در نهایت همه آن ها را با هم خریداری کنید. یا در صورت تمایل از ست های آماده دیدن کنید. محصولات اینترنتی معمولا آماده برای ارسال هستند در صورتی که هنگام مراجعه حضوری ممکن است برخی از اقلام موجود نبوده و مجبور به انتظار چند روزه شوید. حتی اگر سوال یا موردی در مورد هر کدام از اجناس داشتید، بخش پشتیبانی سایت پاسخگوی شما خواهد بود و احساس سردرگمی در خرید خود نخواهید کرد. یکی دیگر از مزایای قابل ذکر خرید اینترنتی سرویس خواب کودک، امکان بررسی دقیق مدل های جدید و پر فروش سایت های مختلف است. در این صورت از آخرین ترند ها و مد بازار با خبر می‌شوید و محصولات بیشتری را نسبت به خرید حضوری، بازدید می‌کنید.

مرکز خرید سرویس خواب کودک در تهران

همیشه برای خرید های اساسی و بزرگ، مراکز خریدی که معتبر بوده و تنوع جنس دارند، با استقبال بیشتری رو به رو می‌شوند. مرکز خرید سرویس خواب کودک در تهران، می‌تواند همان مکانی باشد که شما هر آنچه می‌خواهید در آن پیدا کنید. یک مرکز خرید سرویس خواب بچگانه باید قیمت مناسب در کنار گارانتی و خدمات پس از فروش را به شما پیشنهاد کند. دیگر مزیت خرید از چنین مرکزی، راهنمایی کامل شما در مراحل خرید و معرفی محصولات خواهد بود. نصب و حمل و نقل تا محل نیز حتما جزو مواردی است که از یک مرکز خرید سرویس خواب کودک انتظار دارید. در تهران پیدا کردن یک مرکز خرید با چنین ویژگی هایی دور از انتظار نیست. البته فراموش نکنید یک مرکز خرید حتما نیاز نیست به صورت فیزیکی وجود داشته باشد بلکه امروزه بسیاری از مراکز خرید در هر زمینه ای به صورت آنلاین هم ارائه خدمات می‌دهند. سروکیدز بعنوان یکی از این مراکز، پذیرای سفارشات و سوالات شما در زمینه وسایل مربوط به کودکان خواهد بود.

سوالات متداول سرویس خواب کودک

تخت خواب کودک فقط یک تخت نیست. این لانه ای مخفی، خانه ای برای خرس های عروسکی، فضایی برای معاشرت با دوستان و مکانی برای مطالعه و انجام تکالیف است. تخت های فوق العاده برای کودکان نوپا بیشتر کودکان در سن یک تا سه سالگی از تخت به تخت خواب می روند. اگر کودک شما نشانه هایی از ترک گهواره خود را نشان می دهد، گهواره او را به تخت مخصوص طراحی شده برای کودک نوپا تبدیل نمایید.

ارتفاع تخت خواب کودک لازم نیست آنقدر زیاد باشد که پا به زمین نرسد و نه آنقدر کوتاه که کودک مجبور به خم کردن زانوهایش شود. کف پای کودک زمانی که روی تخت می‌نشیند بهتر است به سطح زمین برسد و هیچ احتمال سقوطی برای او نباشد. بهترین حالت زاویه زانو و ران 90 درجه است و در این حالت ارتفاع تخت متناسب با قد کودک در حالتی استاندارد قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید