تزیین تولد دخترانه

تزیین تولد دخترانه-سروکیدز

تزیین تولد دخترانه

برای تزیین جشن تولد در خانه، لازم است چند مورد ضروری را با در نظر گرفتن تم تزیین تولد، دکوراسیون منزل، فضای موجود، سن فرد تولد، بودجه و غیره خریداری کنید. اگر فردی خلاق باشد، قادر هستید که تزیینات رنگارنگ جشن تولد را در خانه نیز بسازید.

برای تزیین جشن تولد دخترانه از کجا شروع کنیم؟

در تزیین تولد دخترانه اول تصور کنید که در حال برگزاری جشن تولد هستید. همه موارد و ملزوماتی که برای برگزاری تولد مورد نیاز است را یادداشت نمایید. تمامی این موارد را براساس تم تولد و رنگ مورد انتخاب دختران تهیه نمایید. اگر می خواهید برای دخترتان خاطره سازی زیبایی انجام دهید، سعی کنید تا حد ممکن از سلایق او برای تزیین و برگزاری تولد استفاده کنید. از کارهای مهم و اولیه برای برگزاری تولد، مشخص نمودن محل برگزاری تولد است. بعد از آن براساس محل تولد به تهیه وسایل مورد نیاز برای تزیین تولد دخترانه بپردازید.

تزیین تولد دخترانه-سروکیدز

ایده هایی برای تزیین تولد دخترانه

1.ایده تزیین تولد با بنر

دکوراسیون تولد نیاز به بنرهای تولد دارد که عنصر و نقطه کانونی مهم تزیین تولد است. بنرها برای تزیین تولد دخترانه در مواد مختلفی از کاغذ گرفته تا پارچه و در اشکال و اندازه های بی شمار موجود هستند. امروزه، بخشی از ایده‌های دکوراسیون مهمانی، شامل بنرهای کوچک یا بزرگ با شخصیت‌های کارتونی مختلف برای بچه‌ها، در چند رنگ و حتی چراغ‌های رشته‌ای LED با باتری قابل دریافت هستند.

2.ایده تزیین تولد با بادکنک

بادکنک ها مترادف با تزیینات تولد در خانه هستند و در رنگ ها، اندازه ها، شکل ها و مواد (لاتکس و فویل) فراوان هستند. بادکنک‌های معمولی، بادکنک‌های هلیومی و بادکنک‌های براقی هستند که می شود از آنها برای تزیین جشن تولد استفاده کرد. از بادکنک ها برای ساخت طاق، پیاده رو ستونی و غیره برای مهمانی های کودکان بهره مند شوید. بادکنک اعداد متالیک مربوط به سن فرد صاحب تولد برای تزیین منزل ضروری است. برخی از رنگ های بادکنک که به خوبی هماهنگ می شوند عبارتند از صورتی و سفید، نقره ای و طلایی با هم، آبی و صورتی، طلایی آبی و سفید و همچنین آبی نقره ای و بنفش.

3.ایده تزیین دیوار برای جشن تولد

دیوارها در هر خانه ای توجه فوری مهمانان را به خود جلب می کنند و هنگام برنامه ریزی برای تزیین تولد دخترانه لازم است مورد توجه قرار گیرند. تزیین دیوار با بادکنک ها و گل‌های کاغذی یا یک کولاژ بزرگ ساخته شده از عکس جلوه بسیار زیبایی را به جشن تولد شما می بخشند. برای تزیین دیوار از رشته‌های چراغ‌های آویزان بهره ببرید. برای تزیین ساده برای جشن تولد، نوارهای براق را در رنگ های متضاد مانند طلایی و سفید به دیوار آویزان کنید.

4.ایده تزیین جشن تولد با روبان و نوار رنگی (استریمر)

برای تزیین زیبا و در عین حال ساده تولد، فضای مهمانی را با استریمرها بپوشانید. استریم های کاغذ یا زرق و برقی را روی سقف، دیوار و پنجره ها به عنوان بخشی از دکوراسیون خانه تولد نصب کنید.

تزیین تولد دخترانه-سروکیدز

5. تزیین تولد دخترانه با دستمال کاغذی پوم پوم

دستمال کاغذی های پوم پوم، ترکیب رنگارنگ و زیبایی را به دکوراسیون جشن تولد می بخشند.

6.نورپردازی برای تزیین تولد دخترانه

بهترین ایده برای تزیین تولد نورپردازی است. چراغ های مهمانی جذاب، اتمسفر کلی و حال و هوای جشن را افزایش می دهند. از چراغ های فانوس گرفته تا رشته های ال ای دی، گزینه های زیادی برای تزیین تولد وجود دارد. فانوس ها را گوشه دیوار آویزان کنید یا روی میز قرار دهید. نورهای پر زرق و برق را در اطراف پرده ها یا بالکن ها و گیاهان بگذارید.

7.تزئین تولد دخترانه با گل

گل های تازه با بافت های دلربا و رنگ های پر جنب و جوش خود، اتاق را شاد می کنند. افزودن گل‌های تازه و فضای سبز به اتاق مهمانی، حسی ارگانیک به ارمغان می‌آورد. برای تزیین جذاب تولد، می‌توانید گل‌ها را هم به صورت تکی استفاده کنید و هم با اکسسوری‌های شیک ترکیب نمایید. برای تم های سنتی گل همیشه بهار، گل سرخ و غیره را انتخاب کنید.

8.تزیین میز تولد

 تزیین میز تولد در خانه بسیار مهم است، زیرا جایی که کیک روی آن قرار می گیرد و وسایل پذیرایی هستند، لازم است به درستی آراسته شود. میز را یا در مرکز اتاق یا کنار دیوار قرار دهید. به جای اینکه همه دسرها را به صورت صاف روی میز بچینید، سعی کنید ردیف ها و سطوح مختلف را با پایه هایی در ارتفاع های مختلف به اضافه کنید. برای تزیین ساده میز تولد در خانه به سراغ بشقاب های چند طبقه برای سالاد، کیک و خوراکی بروید. پارچه رومیزی رنگی ظریفی انتخاب کنید که بر ظروف یا پارچه رومیزی تم دار شما غلبه نکند. ظروف غذاخوری درخشان و ظروف شیشه ای رنگی برای تزیین تولد دخترانه عالی هستند. فراموش نکنید که تکه های یخ رنگی، نی های فانتزی، گل های خوراکی یا میوه های حکاکی شده، عاملی شگفت انگیز برای افزایش زیبایی دکوراسیون میز شما هستند.

تزیین تولد دخترانه-سروکیدز

مدل تزیین تولد دخترانه

هنگام تزیین خانه برای جشن تولد دخترانه، لازم نیست فقط بادکنک های صورتی و وسایل دکوری را انتخاب کنید. رنگ های دیگری مانند بنفش، هلویی، نقره ای، طلایی و غیره برای تزیین تولد زیبا هستند. تم‌هایی مانند تک‌شاخ، تم تولد پری دریایی، فروزن و غیره را به کار ببرید. برای دختر نوجوان، مهمانی با تم درخشان با بادکنک‌های براق، تزیینات نئون، چیدمان میز درخشان ترتیب دهید. تم های دیگر برای تزیین تولد در خانه ممکن است تم اسپا، تم اینستاگرام، رقص و کارائوکه، بسته به علاقه دختر باشد. تم های تزیین تولد بسته به سن فرد، از ایده کیتی، باربی، اسب تک شاخ، شخصیت‌های مارول، مینیون، بالیوود، عربی، بالماسکه و غیره انتخاب کرد. سن شخص صاحب تولد هم به تم تبدیل می شود و تزیین تولد در منزل حول و حوش این عدد انجام می شود. پس از تعیین مدل تزیین تولد دخترانه، مواد دکوراسیون، چراغ ها و غیره را بر اساس آن انتخاب کنید تا با ایده های دکوراسیون اتاق تولد ترکیب شود. اطمینان حاصل کنید که کیک و سایر دسرها بر اساس تم طراحی می شوند. تخت‌ خواب کودک نوپا نزدیک سطح زمین قرار می‌گیرند و خزیدن در آن برای نوزادان بسیار آسان‌تر است. برخی از تخت ها  نیز دارای نرده های جانبی برای ایمنی نوزادان و مانع از افتادن کودک در شب هستند.  تخت کودک نوپا به طور معمول در سایز 140 در 70 سانتی متر طراحی می شود. طیف وسیعی از تخت خواب کودک نوپا دارای طرح های شایان ستایش است و تخیل آنها را برمی انگیزد. تخت‌خواب‌های کودک نوپا با ترکیب ویژگی‌های سرگرم‌کننده و اندازه‌های کاربردی، پل ارتباطی مناسبی بین تخت شما و تخت کودک است.

تخت های خاص تر برای بچه های بزرگتر است. یک دقیقه آنها در حال یادگیری نواختن ویولن هستند و دقیقه دیگر آنها دیوانه هستند! خوشبختانه، در حدود سن شش، هفت یا هشت سالگی (بسته به رشد) معمولا برای بچه‌ها خوابیدن روی سطح بالاتر، مانند تخت خواب بلند، بی‌خطر است. این کار فضای بسیار بیشتری را برای ذخیره سازی ارائه می دهد و فضای اضافی برای فعالیت های سرگرم کننده ایجاد می کند.

جمع بندی

امیدواریم که این مقاله الهام بخش شما برای تزیین تولد دخترانه باشد. ساخت برخی از آن‌ها آسان‌تر از بقیه است، اما ما مطمئن هستیم که چیزی متناسب با سلیقه، زمان و مهارت‌های کاردستی‌تان را پیدا می کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره ایده های جدید و نظرات خود به لینک www.sarvkids.com مراجعه نمایید.

سوالات متداول تزیین تولد دخترانه

در تزیین تولد دخترانه اول تصور کنید که در حال برگزاری جشن تولد هستید. همه موارد و ملزوماتی که برای برگزاری تولد مورد نیاز است را یادداشت نمایید. تمامی این موارد را براساس تم تولد و رنگ مورد انتخاب دختران تهیه نمایید. اگر می خواهید برای دخترتان خاطره سازی زیبایی انجام دهید، سعی کنید تا حد ممکن از سلایق او برای تزیین و برگزاری تولد استفاده کنید.از کارهای مهم و اولیه برای برگزاری تولد، مشخص نمودن محل برگزاری تولد است. بعد از آن براساس محل تولد به تهیه وسایل مورد نیاز برای تزیین تولد دخترانه بپردازید.

دیوارها در هر خانه ای توجه فوری مهمانان را به خود جلب می کنند و هنگام برنامه ریزی برای تزیین تولد دخترانه لازم است مورد توجه قرار گیرند. تزیین دیوار با بادکنک ها و گل‌های کاغذی یا یک کولاژ بزرگ ساخته شده از عکس جلوه بسیار زیبایی را به جشن تولد شما می بخشند. برای تزیین دیوار از رشته‌های چراغ‌های آویزان بهره ببرید. برای تزیین ساده برای جشن تولد، نوارهای براق را در رنگ های متضاد مانند طلایی و سفید به دیوار آویزان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید